Witam. W ostatnim czasie miałem przyjemność regeneracji reduktora do którego na naszym rynku nie ma części zamiennych, Ze względów na słabą jakość zdjęć ich nie umieszczam. Regeneracja za to przebiegła zgodnie z moimi oczekiwaniami tzn. pomyślnie.

Reduktor bardzo przypomina budową reduktory marki TLV serii S-COS-16/S COSR-16 gdzie po rozłożeniu widzimy praktycznie to samo. Jest to reduktor z wewnętrznymi kanałami impulsowymi.

Do tej serii reduktorów możemy zaliczyć reduktor marki Spirax Sarco DP17, 27 143,146. Tutaj zauważymy że linie impulsowe mamy na zewnątrz.

Jeżeli chodzi o sam reduktor SAMYANG YPR-1S jest bardzo dobrze wykonany odlew staliwny w klasie PN25. Trochę kłopotliwe było poprawienie gniazd, przylg pod membranę pilota i trzeba było posilić się diamentem przy docieraniu, doszczelnianiu. Wykonanie nowego pierścienia uszczelniającego tłok – cylinder jak w samochodzie, honowanie cylindra, udrażnianie polerowanie części ruchomych zespołu pilota, wykonanie nowych uszczelnień kadłuba z szablonu. Jest też możliwość poprawienia przylg kołnierzowych. W reduktorze SAMYANG w górnej części pod tabliczką znamionową jest ukryty otwór którym może upływać medium jeżeli dojdzie do uszkodzenia membrany pilota.

W trakcie pisania przypomniałem sobie że z tej serii mamy jeszcze reduktory YOSHITAKE 2000 oraz AMSTRONG GP2000

Zapraszam na regenerację Waszego reduktora